Doorgaan naar hoofdcontent

Fijne kerstdagen...

De laatste kerstkaart van dit jaar! En gelijk het voornemen om nóóit meer elke week een kerstkaart te maken... want dat is echt niks voor mij! Ik maak liever een paar series, daar word ik veel gelukkiger (en productiever) van :)




Ik wil iedereen fijne kerstdagen, en een goed en mooi 2015 toewensen! Bedankt voor al jullie bezoekjes aan mijn blog, en de reacties erop. Ik waardeer dat heel erg!

We hebben nu allebei kerstvakantie, en er borrelt een hoop :). Dat belooft weer genoeg blogposten voor het komende jaar! Maar we gaan nu eerst even in de vakantiestand...


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Dan maak je ipv wekelijks een kaart, toch gewoon wekelijks een serie?! ;-) Leuke kaart dit, prima voor massaproductie op het eind ook. Fijne dagen en geniet van je rust en borrelende ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, elke week een serie?! Dan heb ik in elk geval voor de komende jaren genoeg ;)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart! In hele mooie kleuren! Je hebt het geprobeerd, en als het jou niet ligt, moet je het gewoon op je eigen manier doen!! Series maken is ook super leuk, dus dan gaat helemaal goed komen! Fijne dagen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten