Doorgaan naar hoofdcontent

Sorrento

Goedemorgen!


Ontbeten met de laatste oliebollen, of toch maar weer op de gewone toer? ;)

Ongeveer 2,5 jaar geleden zijn we in Sorrento op vakantie geweest. Tijdens onze laatste workshop Bij Oma Dee heb ik deze foto's in een boekje verwerkt!




We begonnen met de basis, hierbij werd ik helemaal uit mijn comfortzone gesleurd :). Met lineaal en mesje aan de slag, en snijden maar... Ik werk altijd met een snijmachine, omdat een lineaal en mesje meestal hun eigen kant op wandelen bij mij. Maar ja... als het moet, dan moet het! En het ging gelukkig goed (en stiekem ben ik dan heel trots dat het me gelukt is zonder weg te lopen ;)).


Je waant je gelijk weer in de citroengaarden daar... 




werken met cirkels, leuk idee van Nadine


één sepia pagina, met foto's van Pompeï


Het papier van Gossamer Blue is heel fijn om mee te werken! Ik heb voor de serie Gramercy Road gekozen. En wat zo heerlijk was... er zijn bijpassende stickers, enamel dots, etc. bij!
Het was weer een superleuke dag!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Allereerst wens ik jou en Alexander alle goeds voor 2015. Je boekje is geweldig geworden en ik heb er helemaal niets van gemerkt dat je uit je comfortzone werd gesleurd, je bleef eigenlijk heel rustig zitten haha. Ik snij eerlijk gezegd ook liever niet (meer) met een liniaal en mesje, maar soms kan het niet anders. Ik hoop zelf ook nog een keer zo'n gaaf boekje te maken. Groetjes XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2015 Maartje! Wat een mooi boekje heb je gemaakt, super leuk om de herinneringen op deze manier te bundelen en te bewaren. En wat goed dat het buiten je comfortzone leuk en goed te doen was. ;-) Ik werk nog steeds met liniaal en snijmes, ik zou juist uit mijn comfortzone gaan met een snijmachine haha. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je boekje is prachtig geworden, en een uitdaging buiten je comfortzone stappen, je mag trots zijn, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig boekje, de sepia foto's blijven zo mooi. Nee bij het gebruik van een lineaal en mesje tel ik altijd mijn vingers na. Ik hoop je nog veel vaker buiten je comfort zone te zien in het nieuwe jaar, want dat levert toch maar heel mooie creaties op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er mooi uit! Heb je de basis ook zelf gemaakt, of is het vanuit een bestaand boekje? In ieder geval prachtig afgewerkt! Veel creativiteit toegewenst voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De basis hebben we ook zelf gemaakt (en daar lag een leuke uitdaging)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle goede wensen voor jou en Alexander, dat jullie vele mooie momenten samen mogen beleven!
    Het fotoboekje is super geworden! Leuk zo met de zakjes.
    Ik werk wel graag met een snijmesje, maar dan altijd op een glazen plaat. Dat gaat veel beter dan op een speciale snijmat, schreef snijden overkomt mij dan ook (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel goeds voor 2015!
    En wat heb je dit mooi gemaakt zeg, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten