Doorgaan naar hoofdcontent

Mini treat bag 1

Goedemiddag!

Vandaag kwamen Carolien en Dorien bij mij thuis knutselen. We zijn aan de slag gegaan met de Mini treat bags thinlits van SU. Een heel veelzijdige mal! Je kunt er platte zakjes van maken, maar ook zakjes met een blokbodem. We hebben beide gemaakt.

Ik had deze als voorbeeld staan:






De Hearts a Flutter set gepakt die ik pers├ę moest hebben, maar nog heel erg weinig gebruikt heb... Dit zakje is dus met een blokbodem.

Vanochtend is deze uit mijn handen gerold (ideaal om stempelsets van elkaar te gebruiken :)). Een heel andere stijl:






De basis hiervan is pakpapier, dat als vulling in dozen zit. Tof spul! Het vlindertje vind ik geweldig, 't is net kant!
Vanmiddag ben ik nog aan een andere begonnen, maar op een gegeven moment was mijn energie en inspiratie op, dus ik ga hem lekker een andere keer afmaken.

Het was erg gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt meiden!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Erg leuk geworden Maartje! Jullie hebben een prachtige stijl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een super gezellige dag, zeker voor herhaling vatbaar. En eh elkaars stempels en mallen gebruiken heeft ook weer wat nadelige gevolgen, want ze komen nu bij me op m,n verlang lijstje­čśë

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uh, ja... die bijkomstigheid was ik vergeten te melden! Hihi...

      Verwijderen
  3. Leuk! De zakjes zie ik veel voorbij komen, zien er zo tof uit. Je voorbeeld met de hartjes gestikt vind ik super mooi. De tweede misschien iets minder, maar dat is een kwestie van smaak. Die set is idd super! Moet er nodig eens iets mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende zakjes zijn het geworden, allebei heel mooi in hun eigen stijl! Kreeg op de dt dag van DCL ook zo'n zakje gemaakt met deze mal, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verschillend, beide leuk!
    Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, die vind ik mooi van kleur en wat strakker. Daar houd ik toch het meeste van merk ik (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten