Doorgaan naar hoofdcontent

Hiep Hiep Hoera!

Het is wel weer eens tijd voor een berichtje. De dagen vliegen hier om! Er gaat best veel tijd zitten in de trouwkaarten voor mijn zus, maar dat geeft niet... we zijn al een heel eind, en dat werkt wel zo prettig, zonder teveel tijdsdruk.




Voor de afwisseling komen er tussendoor ook nog andere kaarten uit mijn handen!
Deze kaart heb ik gemaakt met restjes papier. Het is de papierlijn Gramercy Road, van Gossamer Blue. Het idee voor de kaart heb ik van Nadine. De EveryDee stempels kreeg ik voor mijn verjaardag, en wat stempelen ze heerlijk!

Geniet van deze mooie dag, en tot gauw!


Maartje

Reacties

  1. Erg mooie kaart! De stempels staan gaaf in de kadertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje! Altijd fijn als je op zo'n manier nog wat restjes kunt opgebruiken ;-) De stempels passen er perfect bij. Maar wat ik het allerleukste vind, is dat "hapje" uit je kaart, rechtsonder, waar je touw langs kunt laten komen, superidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een erg leuke kaart! Erg leuk modelletje.
    Fijn dat je al zo opschiet met de trouwkaarten van je zus! Veel succes én plezier nog met de laatste trouwkaarten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten