Doorgaan naar hoofdcontent

Gefeliciteerd!

Mooi papier, mooie stempels, en ze toch weinig gebruiken?! Ik vind het lastig om met deze set aan de slag gegaan. Toen ik bij Dawn dit model kaart tegenkwam, heb ik ze weer tevoorschijn gehaald. En... ben eigenlijk wel tevreden over het resultaat ;).






Stempel fototoestel en papier zijn van SU, tekststempel van EveryDee en de wegwijzermal is van Amy Design.

Voor moederdag heb ik een andere versie gemaakt. Die zien jullie later!


Fijn weekend!
Maartje


Reacties

  1. Ik vind hem gaaf! Sommige spulletjes moeten even wachten op de juiste inspiratie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie combinatie met stempels en papier. Helemaal goed!
    prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar! Ook hier liggen dingen soms onaangeroerd, terwijl ik het zó mooi vind. En dan ineens....
    Zie dit, wat jij nu hebt gedaan. Gaaf toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar hoor! Maar ik ben blij dat je inspiratie hebt kunnen vinden voor deze prachtige stempels.........en wat voor een inspiratie!! Geweldig resultaat!! Echt heel gaaf!
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat een prachtige kaart is dit Maartje....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maartje wat een leuk kaartje, je mag zeker tevreden zijn de combinatie van het papier en de stempels vind ik super passen. 2 weken terug toevallig met m,n nichtje en zus ook dit patroon gebruikt.En het is een erg leuke stempel set om kaartjes mee te maken.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten