Doorgaan naar hoofdcontent

Kaarten met cirkels - 1

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Alexander en mijn moeder in de auto gestapt, om een workshop bij Oma Dee te volgen. We waren er zo, maar dat heeft natuurlijk alles te maken met ons gekakel onderweg ;).

Het thema van de workshop was 'Kaarten maken met je cirkel snijmallen'.




Bij de eerste kaart moesten we er even in komen, en hebben het voorbeeld van Nadine vrij letterlijk gevolgd. En o, wat zijn die scribbles (Alexander noemt ze bloemen, en ik vind het vogelnestjes lijken) snijmallen van MFT leuk!!! We hebben ze gelijk besteld!




Deze kaart heeft een doorkijkje, leuk!

Het is een blokje van Chickaniddy, met heel gevarieerd papier: zwart, wit, roze, geel, groen, blauw, strepen, bloemetjes... daardoor kan je er wel heel leuk je eigen draai aan geven.
Deze twee kaarten zijn zwart-wit-roze. Ik heb er ook met zwart-wit-geel gemaakt. Binnenkort zien jullie de andere kaarten verschijnen!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. hallo Maartje, wat een leuke kaarten zijn er afgelopen zaterdag weer gemaakt, ze zijn prachtig, groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten, al gaat mijn lichte voorkeur gaat naar de eerste ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn echt hele leuke kaartjes....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. En begrijp dat je er zo waren wat gezellig je moeder ook mee naar de workshop. Ik dacht al dat ik haar zag op de foto.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten zeg! Mooi gemaakt! Ik ben benieuwd naar je gele versie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Heel leuk papier ook! Gezellig hoor, zo een dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie waren zo lekker bezig aan de druk bezette tafel. Mooie kaarten, Maartje! Beetje gelift, beetje van jezelf. Leuk!
    Ook leuk om jullie weer eens gezien te hebben. Helaas hadden we weinig tijd voor communicatie. Al vonden Cornelie en ik het heel gezellig achter de toonbank (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes en het was nog gezellig ook precies.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou wat was het gezellig hè. Leuk ook om je moeder te ontmoeten. Je kaartjes zien er geweldig uit, vooral de bovenste. Ik vind zo'n combinatie van verschillende maten cirkels altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net bij Alexander zijn kaartjes van de workshop al bewonderd. Maar die van jou zijn ook erg mooi!! Wat een leuk papier.....zoveel verschillende stijlen kun je ermee maken. De bloementoef op je tweede kaartje vind ik erg mooi!
    Leuk hoor zo'n workshop......staat al heeeeel lang op mijn verlanglijstje!.,
    En wat leuk dat je moeder is meegeweest, daar heb je vast je creatieve drive van.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat (schoon)moeder ook mee ging! Ja, dan gaat zo'n ritje snel en fijn dat jullie het leuk hadden. Ik herken de Nadine stijl, Maar je hebt er iets ergs mooi eigens mee gemaakt! Mooie resultaten en ook die van Alexander, zag het op zijn blog.!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam je kaarten tegen op pinterest dus kom gelijk even een kijkje bij jou nemen, erg leuk zijn ze geworden! Ben helemaal weg van dat papier. Nogmaals bedankt voor jullie komst. Was weer erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten