Doorgaan naar hoofdcontent

Vlinders!

Er fladdert hier wat rond... vlinders! Heel veel vlinders... We houden het binnen de perken hoor ;).







Dit is mijn eerste kaartje na de vakantie. Waar ik het geduld vandaan gehaald heb weet ik niet, maar ik heb in elk geval alle uitgestanste stukjes opgeplakt! Uiteindelijk bleek dat een heel relaxte bezigheid te zijn. Daarna de overgebleven ruimte opgevuld met glossy accents en een vellum vlinder bevestigd.
Na deze volgden er meer vlinders, iets minder bewerkelijk. Morgen fladderen ze op mijn blog!


Fijne dag!

Maartje

Reacties

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit Maartje....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUper! De geplakte stukjes komen heel mooi uit. En het Vellum is ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met de vellum vlinder. En wat een priegelwerk, maar het ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, jij bent natuurlijk helemaal relaxed na zo'n fijne vakantie, dus dan kan je zoiets doen hihi. Wel mooi zeg, het geeft een prachtig effect met dat vellum eroverheen. Ben benieuwd naar je andere kaartjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtgie structuur krijg je op deze manier, erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten