Doorgaan naar hoofdcontent

Little one

Hoi allemaal,

Het is een tijd geleden dat ik geblogd heb. Ik had gewoon even rust aan mijn hoofd nodig. Tijd om tot mezelf te komen, bezig te zijn met dingen waar ik blij van word, en vooral even niks 'moeten'. Heerlijk bezig geweest met vakantiefoto's verwerken, naaien en andere dingen die aandacht vroegen.




Vandaag had ik zin om weer even een bericht te plaatsen. Een tijd geleden heb ik deze babykaart gemaakt. Een kaart in een zakje. Het zakje is een snijmal van SU, wat ik vervolgens door een embossingmal van Doodlebug heb gehaald. Schattig hè, die knoopjes?!




Het leuke muisjespapier lag nog op de pak, en ik vond ook nog een vel met babyplaatjes van Marjoleine Zweed. Wat touw, een labeltje en tekststempels... zo is deze kaart helemaal naar mijn zin!




Ondertussen ben ik aardig scrapverslaafd aan het worden! Daar kan ik echt mijn ei in kwijt, geweldig leuk! De Scrap EveryDEE kit van Bij Oma Dee heeft dan ook huppelend z'n weg naar Dordrecht gevonden :), en zaterdag schuiven we daar weer aan voor een workshop. Leuke dingen in het vooruitzicht! Maar de foto's die we scrappen vind ik te privé om te delen (zijn ook foto's van anderen bij), dus jullie zullen het met de verhalen moeten doen ;).


Groetjes!

Maartje

Reacties

  1. Maartje, wat een leuke kaart met zakje heb je gemaakt, wat leuk dat jullie zaterdag de workshop gaan volgen van Johanna, ik kan niet.....jammer, dus .....in maart mag ik de herkansing gaan doen, alvast n gezellige dag, tot ziens,
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, lief dat lichtblauw en kraft. En de knoopjes zijn enig. Veel plezier bij 'bij Oma Dee'. Uit ervaring weet ik dat dat altijd top is!! O, ja, heel misschien zie je me even, moet wat ruilen, ben er om 10.00 uur, wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. te gekke kaart!
    ben er fan van :)
    zo leuk in dat zakje.
    ga er binnenkort ook eentje maken!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je tijd neemt voor dingen die goed voor je zijn!
    Leuk vind ik je kaart in het zakje!
    Veel plezier Bij Oma Dee.

    Misschien kun je met een fotobewerkingsprogramma de foto's een wazige overlay geven, zodat je niet ziet, wie er gefotografeerd zijn. Dan zouden we toch mee kunnen genieten van je layouts?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's een goed idee. Ik ga kijken of ik dat voor elkaar krijg!

      Verwijderen
  5. Erg mooi gedaan, Maartje! Je hebt er echt werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave creatie heb je gemaakt Maartje....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Maartje, leuk om weer wat van je voorbij te zien komen! Je zakje met kaart is super schattig, leuk ook dat muisjespapier. Veel plezier bij oma Dee maar dat gaat vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk weer wat op je blog te zien. Goed dat je even een break hebt gehouden, ik doe het ook allemaal in een ander tempo om het leuk te houden. Super leuk wat je vandaag laat zien, de embossing en het muisjes papier zijn een mooie toevoeging! Veel plezier bij Bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi!! Doe je goed om lekker tijd voor jezelf te nemen, en bloggen doe je als het goed voelt, helemaal gelijk.
    Ik ben ook steeds meer aan het scrappen, en deel ook lang niet alles om dezelfde reden!
    Je baby kaartje vin dik super en hoe leuk dat zakje erbij. Erg tof!
    We zien elkaar zaterdag begrijp ik. Gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rustig de tijd voor jezelf nemen!! Soms is dat gewoon heerlijk en echt nodig!
    Je kaartje vind ik erg tof! Leuk ook dat geembossde zakje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten