Doorgaan naar hoofdcontent

Schets - Bij Oma Dee

Hoi!

Miranda van Bij Oma Dee heeft een leuke uitdaging op haar blog. De schets sprak me gelijk aan. Ik heb sinds kort een krat en flessen snijmal van Craft Emotions, en borrel daarmee van de ideeën.




Het achtergrondpapier ligt hier echt al heel lang, en is van SEI crafts. Tekststempel van Boekenvoordeel en de takjes zijn van SU.
Deze kaart is heel rustig van kleur. Ik ga ook nog aan de slag met veel kleur en bloemen... wordt vervolgd!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Leuk kaartje met die vaasjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend.....wat een plaatje!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Maartje! Met deze mallen kun je vast heel veel kanten op. Ik zie uit naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Maartje! Was het leuk bij "bij Oma Dee"? Was gezellig je even te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) je blog gevonden hoor!! Leuk, ik ga even rondneuzen! Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf is ie Maartje! En wat een leuke snijmallen set, kan me voorstellen dat je daar inspiratie van krijgt. Leuk dat je meedoet met de uitdaging. Groetjes aan Alexander :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem ook erg mooi, zo leuk die snijmallen gecombineerd met de takjes! Stoer zo in een kratje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitwerking! Super deze stansen, en de kleuren vind ik prachtig. Tof Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gave kaart en super snijmal! Je brengt me weer veel te veel op ideeën ;-)
    Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Maartje! Erg leuke set mallen, mooi ook de kleurcombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Maartje,
    Het was zo leuk om jullie weer te zien Bij Oma Dee! Heb je zondag nog kunnen genieten van het mooie plaatsje Enkhuizen? Ook al ga ik toch vaak die kant op, ik kom altijd weer in Bovenkarspel uit, raar raar...

    Je kaart is een bijzondere, heel leuk, deze stansen. Mooi rustig gehouden, echt eens iets anders. Gezellig dat je de schets van BOD hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge!!!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten