Doorgaan naar hoofdcontent

DCL #258

Lift een kaart van je favoriete designer... dat is de uitdaging bij DCL. Nou, dat zijn er wel een aantal! Uiteindelijk heb ik gekozen voor Betsy Veldman. Wat zij maakt vind ik heel erg leuk en kleurrijk. Ze werkt veel met zelfgemaakte achtergronden. Ik doe dat veel te weinig, dus dit was een leuke uitdaging.


Dit is haar kaart:




En dit is mijn uitwerking (sorry voor de donkere foto, de zon is helaas op vakantie ;)):




Dat was lekker inkten en vieze vingers krijgen :). Ik heb geen distress inkt, dus heb gekeken of een achtergrond maken ook met SU inkt lukt. Dat ging prima! Een honingraat stencil van Panduro, tekststempel van SU en de hexagon- en uilenstempels van de Boekenvoordeel.




Wat glitter toegevoegd met de wink of stella pen.

Ik zeg: vaker doen, zo'n achtergrond maken! 't Was echt leuk om te doen!


Fijn weekend!

Maartje

Reacties

  1. Wat een leuke kaart, ja kleur en (te) bont (maken) is wel aan mij besteed! Ik heb de stempels ook maar gebruik de uil nooit, alhoewel ik deze nu wel erg grappig vind met de extra vleugels.
    It's a winner :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gelift met een fantastisch resultaat!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooie kaart! En die achtergrondjes...vaker doen. Ik ben ook meer aan het uitproberen met inkt, ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje!! Je achtergrond is goed gelukt en het uiltje met de knipoog is te leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoe de keus voor andere embellishments een totaal andere uitstraling geeft. En jouw lift is echt gaaf, heel leuk die uil en zeker een supermooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gedaan die chtergrond, ik vind je uitwerking echt héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een gave kaartjes. Zo mooi die achtergronden. Ik ben altijd fan van uiltjes, maar de bloemen vind ik nu wel heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zeg ik ook zo vaak, super leuk om te doen!! Maar ook ik doe het nog steeds te weinig! Erg mooi gedaan, super kaartje geworden.
    En Betsy Veldman, prachtig wat zij maakt, ben ik ook fan van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten