Doorgaan naar hoofdcontent

DCL #270

Hoi!

Voor tekenen had ik nooit zulke hoge cijfers, dus ik was eerst ook echt bang om met aquarelverf aan de slag te gaan. Ik dacht dat ik het niet kon... Toch maar eens geprobeerd, en wat blijkt? Het is ontzettend vergevingsgezind!! Bevalt de eerste laag je niet? Je zet er gewoon weer een laag overheen. Het is inmiddels echt ontspanning voor me!




Deze mooie bloemenstempel van SU is perfect om in te kleuren. Ik heb de bloem gestempeld met Versamark, en ben er met clear embossingpoeder overheen gegaan. Vervolgens de bloem eerst nat gemaakt, en toen kleur aangebracht.




Afgewerkt met wat spetters, sequins en een randje dsp. Ik ben helemaal tevreden ;), dus hij mag meedoen met de challenge van DCL.


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Prachtig zeg! Heerlijk om te doen hè, ik ben er ook gek van op dit moment! Ontspannend en ontzettend mooie resultaten! Lekker doorgaan hiermee, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onwijs mooi, en het zal zeker ontspannend werken, en een prachtige kaart geworden
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je prima gelukt, een mooie kaart met inderdaad een mooie stempel, heb deze ook. Ik ben het ook aan het leren en heb veel aan YouTube. Heel leuk dat je meedoet met DCL, Maartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inkleuren is zo heerlijk! Wat leuk dat je ook de smaak te pakken hebt en het resultaat is toch prachtig. Inderdaad verrassend om te ontdekken dat het soms vanzelf lijkt te gaan en het resultaat eigenlijk altijd mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ingekleurd en de spettertjes, sequins en witte lijntjes doen de rest.. mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig gelukt Maartje. ;) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je prachtig gedaan, Maartje! Ook die zachte kleurtjes zijn mooi gekozen. Wordt je papier niet te nat als je er nog eens over gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kleurwerk! Mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Ik ben zelf ook dol op deze prachtige bloem. Zowel als stempel als in het echt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen hoge cijfers.....nu wel hoor! Een 10 met een griffel. Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten