Doorgaan naar hoofdcontent

Use you stuff #1

Hoi allemaal,

Heerlijk hé, zo'n vrije dag?! Gaan jullie feest vieren, of juist iets heel anders doen? Wij zijn vanochtend naar Hoek van Holland gereden. Heerlijk uitwaaien aan het strand, lunchen, nog een stuk lopen en weer naar huis. Wat knap je daar van op!

Cornelie heeft het leuke idee geopperd om meer met je 'oude' of vergeten spullen te doen: #Useyourstuff. We kunnen ook voorstellen dat de hobbyproducenten wat minder vaak een nieuwe release uitbrengen ;). Ik denk dat we allemaal op z'n tijd voor nieuwe spullen bezwijken en dat andere materialen dan naar de achtergrond (of achter in de kast) verdwijnen.




De snijmallen van een naaimachine enzo heb ik al een tijd liggen. Maar zo heel vaak zijn ze nog niet gebruikt. Carolien is gestart met haar eigen bedrijfje (borduuratelier), dus een goede reden om ze weer tevoorschijn te halen! Zo kwam ik ook een stempel van Tim Holtz tegen, een schets van een naaiklosje. Hupsakee, nog meer stuff om te usen ;). Met de Silhouette heb ik het frame met 'celebrate' uitgesneden. Die leuke schaar heb ik een keer op een beurs gekocht.




Het lukt niet echt om vaker te bloggen of te reageren. Ik heb een tijd getwijfeld of ik helemaal zou stoppen met bloggen, maar het blijft toch leuk om dingen met elkaar te delen. Dus ik ga er toch mee door en hoop dat het weer positieve energie oplevert!

Een hele fijne dag verder!!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Wat leuk! het schaartje is een mooie finishing touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Super mooi kaartje geworden en helemaal voor deze bestemming. Gaaf de materialen erbij, ook jij brengt me op een idee...mijn hoofd gaat overlopen met al jullie leuke 'use your stuff' berichten ;-)
    Hoop dat alles goed gaat, en lekker bloggen als het jouw uit komt, prima toch?! Wel leuk weer wat van je te zien en ik hoop dat het je net zo inspireert als mij.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, Maartje! De tekst met de rand is ook leuk bedacht. Ik zie dat je de laatste tijd vaker dingen hebt gepost en ik heb ze niet in m'n leeslijst zien staan. Vreemd. Gelukkig stond je kaart er nu wel tussen. Hopelijk is het nu weer goed, want het is veel te jammer om al jouw creaties te missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, nog iemand die besmet is met het #useyourstuff-virus ;-) je kaartje is superleuk geworden! Die schaar is echt geweldig en perfect voor de gelegenheid. En dat bloggen mag je gerust eens overslaan hoor, we zullen je dan even missen, maar niet kwaad worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg en de naaimachine is dus heel toepasselijk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Maartje, ik zie inderdaad dat we voor dezelfde template hebben gekozen, lekker minimalistisch en strak. Past volgens mij helemaal bij hoe we ons voelen :) Lekker he uitwaaien? Ik merk ook dat de buitenlucht mij erg goed doet.

    En bloggen doe je gewoon lekker wanneer het jou schikt. Niks moet! Maar wel leuk om hier even je kaartje te spotten, zeker omdat je #useyourstuff hebt gebruikt. Hij is mooi geworden!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo leuk om weer iets van jou hand te zien verschijnen, erg mooi kaartje.
    ach,....bloggen hoeft niet,.....alleen als jij dat wilt, ik merk zelf dat ik vaker even over FB vlieg en dan niet meer aan bloggen denk, hahaha
    en Cornelie heeft al velen aan het creëren gezet met haar; use your stuff,.....erg leuk
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Maartje! Mooi hoe alles in hetzelfde thema bij elkaar komt en dan dat geweldig leuke schaartje als eyecatcher, top!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten