Doorgaan naar hoofdcontent

National Scrapbook Day

Hoihoi,

Vandaag is het de nationale scrapbook dag. Iets wat ik de laatste tijd steeds vaker doe. Ik moet er echt tijd voor vrijmaken, maar dat vind ik het ook waard. Scrappen is echt ontspanning.




Op mijn bureau lagen restjes papier die tijdens een opruimbui tevoorschijn kwamen. Ik heb ze vorig jaar gebruikt om uitnodigingen mee te maken. Er lag ook een nieuw stencil van Craft Emotions. Dus hups, papier, roze en gele inkt en sponsjes gepakt, en ik ben gaan spelen. Daarna de strookjes erbij en o ja, ook nog een foto. Hihi, meestal gaat het bij mij niet in die volgorde!




Het is een vakantiefoto van 2,5 jaar geleden. Dit kleine vriendinnetje ging voor het eerst op vakantie: met haar papa en mama en ons. Wat had ze een pret! En wij genoten mee. Leuk moment om vast te leggen!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat een lieve foto! en erg mooi opgemaakt, vooral het strikje. Ja scrappen is leuk en het is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie zeg! En hoe leuk heb jij deze LO gemaakt. Echt inspirerend! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke pagina,
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg, jouw LO! Ik hou van de kleuren die je gebruikt hebt. En wat zegt de volgorde waarin je iets doet nou over het resultaat? Niets toch?! Gezellig dat je op mijn blog een reactie hebt achtergelaten. Ben meteen even bij jou komen kijken én volger geworden. Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten