Doorgaan naar hoofdcontent

Use your stuff #2

Hoi allemaal,

Laten we van dat #useyourstuff maar een meerjarenplan maken ;).





Voor mijn verjaardag kreeg ik de 'hallo' stempelset van Els Brigé. Ik heb een woordenboek achtergrond stempel gepakt en deze met lichte inkt afgedrukt. Een 'oude' stempel van een typemachine, stukje washi tape, en een pijl die bij elk scrap project tevoorschijn kwam en toch weer opgeruimd werd ;).




Dit  is een kaart waar ik blij van word. Lekker fris en strak!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Dat meerjarenplan lijkt mee een goed idee! Ik doe mee! 😂 Ik vind je kaartje heel mooi. Heerlijk frisse kleurtjes en ik heb al een zwak voor typemachines...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pijl lag gewoon te wachten voor deze kaart! Wat een mooi kaartje is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out. Prachtige typemachine, heb ik ook nog. Zeg dat, use your stuff, ben er ook al een tijdje mee bezig en ik verras mezelf steeds weer met oudere en veel te weinig gebruikte spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, strakke kaart en erg leuk die pijl! Die kwam dan nu toch aan de beurt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am in to het meer jaren plan too! hihi
    Ik vind je kaartje heel erg gaaf zeg! Klopt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eens wat betreft het meerjarenplan! Je kaartje vind ik super tof! Een stoere kaart en ik moest wel even lachen om die paper clip. Ik heb er ook zoveeeeeeeel en leg ze meestal weer weg. Te dik, niet handig, gaat los... Hier past ie mooi. Ik vind het ook heel handig om dan aan de binnenkant geld te schuiven als cadeau, of een bon.

    See you soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die pijl lag gewoon te wachten voor deze kaart! Wat een mooi kaartje is het geworden!!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen