Doorgaan naar hoofdcontent

Use your stuff #3

Hoi allemaal,

Geslaagd! Dat verdient een kaart!


Op de een of andere manier vergeet ik elk jaar weer dat er neefjes en nichtjes examen doen. Dus de kaarten voor hen moeten dan ook last minute gemaakt worden. Misschien moet ik er nu vast een paar maken voor volgend jaar?




Ik heb weer wat spullen afgestoft: de high rise uppercase alfabet dies heb ik driedubbeldik opgeplakt, zodat ze duidelijk naar voren komen. En Miranda inspireerde me om de map met alfabet stickers erbij te pakken. Het achtergrondpapier is van Panduro (Pipoos). Ik zeg: geslaagd ;).


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Ik zeg ook geslaagd, echt een geweldige kaart! Mooi zijn die dikke letters!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar! Op het moment dat bij onze buurjongen de vlag buiten hing, bedacht ik dat ik nog geen kaartje had.... jouw kaartje is leuk geworden. Die grote letters zijn er heel geschikt voor. Dan heb je verder weinig nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg met vlag en wimpel! Supertof kaartje dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk, deze mooie strakke kaart! Leuk die letters tegen de gestreepte achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg, zeker geslaagd. Heel mooi die letters! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg geslaagd....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een topkaartje voor toppers......mooi
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou en of geslaagd! Ik heb nog een neef en wat vrienden van Bram die een her moeten doen dus inspiratie is altijd welkom. En deze vind ik heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja useyourstuff!! ;-) Klopt dat het lastig is om alles bij te houden, en heb deze idd gemist! Raar want af en toe doe ik bewust een blogrondje, en jj hebt nog wel de # gebruikt. Maar hier ben ik dan alsnog en plaats jou link, welliswaar wat later, in het bericht van september! Veel te leuk dat je mee doet namelijk.
    Die uppercase blijft een van mijn favoriete alfabetten, super mooi lettertype. En dat van die geslaagd kaartjes, heel herkenbaar, eigenlijk moet je er daar ook een aantal van op voorraad hebben.
    Deze is in ieder geval erg leuk met de letters wat dikker!
    Bedankt voor je berichtje Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen